Бърза (и мързелива) проверка за обратно гориво на инжектори

Назад към Дизелови двигатели



Бърза (и мързелива) проверка за обратно гориво на инжектори

Мнениеот swartalf » Вто Юни 23, 2020 12:08 pm

Първо да кажа, че за съжаление метода важи само за инжекторите на Bosch при които обратното гориво е от горната страна на инжектора. За другите може би също има вариант да се получи, но ще е по-сложно.

Какво ви е необходимо - 4 спринцовки по 20 кубика + 4 игли. Отрязваме иглите от пластмасовата им основа и я нахлузваме на спринцовките по следния начин:

Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.

Натискайте добре за да влезе максимално плътно, тъй като има вариант после основата на иглата да остане в инжектора - маха се, но е занимавка а в случая целим тест по най-мързелашкия начин :)

Внимателно разкачете щифтовете на обратките и ги извадете - внимавайте да не скъсате О-пръстените им, че ще почне да подлизва нафта.

Набучвате така подготвените спринцовки на мястото на обратките в инжекторите докато щракнат:

Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.

При мен е видно, че най-лявата не съм я сложил добре - малко по-високо е и явно леко тече тъй като количеството е по-малко.

Палите колата и засичате 1 минута. Доколкото четох инжекторите са в прилично състояние ако за минута връщат под 10мл. Като цяло теста цели по-скоро да покаже ако някой инжектор е МНОГО по-различен от другите откъм количество връщано гориво, не толкова конкретните милилитри които са върнали всички общо.

Туйто. Успех :)

swartalf
 
Мнения: 30
Регистриран на: Вто Май 17, 2016 6:28 pm
Град: София
Кара: Citroen C5 2.2 ZF4HP20, Peugeot 308SW 1.6 HDI BVM6
Пол: Мъж

Назад към Дизелови двигатели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта