Шум от горната част на Б колоната


Назад към 307



Шум от горната част на Б колоната

Мнениеот mosferatu » Сря Апр 11, 2018 10:37 pm

Здравейте,
От известно време при преминаване през неравности или рязко ускорение/ спиране чувам дразнещ звук, все едно има дрънчащ паднал болт в дясната Б колона, до главата на пасажера- под тази пластмаса Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.% ... ck11sd.gif . Днес за да съм сигурен свалих долната кора на колоната и кората на пасажерския врата, след което повиках приятел, който слуша откъде е шума и според него е от там.
Утре ще я сваля според ръководството, от което е снимката. Чудя се обаче какво може да е и има ли някаква тънкост, за да не счупя някоя щипка. Акумулатора ще го откача и ще изчакам 5 минути, преди да започна, това е ясно.
Помагайте, ако има нещо специфично, че шума ме побърква :beemo:
Поздрави и благодаря предварително, ще пусна снимки като приключа :partydance:
ПП тъп въпрос, но къде е страничния еърбег и пиропатрона на колана? Може ли еърбега да трака?

mosferatu
 
Мнения: 58
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 2:17 pm
Местоположение: Дебелец / Велико Търново
Град: Дебелец
Кара: Peugeot 307 1,6 16V NFU TU5JP4 109hp hatchback 2002
Пол: Мъж
Телефон/и: 0893682580

Re: Шум от горната част на Б колоната

Мнениеот donscot » Чет Апр 12, 2018 12:31 pm

Колега, и аз имам подобна ситуация. Успя ли да разбереш откъде идва шума?
"If you have no critics, you'll likely have no success"
Аватар

donscot
 
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Апр 23, 2015 10:54 pm
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 307 HDI 2.0\136HP
Пол: Мъж

Re: Шум от горната част на Б колоната

Мнениеот mosferatu » Пет Апр 27, 2018 12:08 am

Малко се позабавих с обещания снимков материал, но ето за какво става дума:
Най- важното- Сваля се минусовата клема на акумулатора и се изчаква няколко минути- да не се задейства пиропатрона на колана! Ето едно ръководство кое как се сваля Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.标致307_607维修手册/307/info/gb/c5gg2vf3.htm , но внимавайте! Все пак колите ни са на по над 10 години и пластмасите за това времеса поизгорели и стават чупливи!
Първо се повдига задната част на предната пластмасова кора, която се "прескача" от пътника до водача. Дърпа се с пръсти малко по- силно- залепена е фабрично, но се отлепя:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Седалката на пътника до водача се издърпва максимално напред, след което с пръсти се издърпва нагоре аналогичната кора, която прябва да "прескочи" пътникът отзад вдясно. Има един щифт, който държи тази кора, а кората на Б- колоната е под нея:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Внимавайте и бъдете внимателни с тази задна коварка кора- при мен при сглобяването крепежа, който се набива се счупи и ще я лепя със силикон скоро, понеже кората на Б- колоната се затиска от тази задна кора и се придържат и двете на този вече счупен крепеж.
Когато и от двете страни черната кора на Б- колоната е освободена е време да се свали. Става с изтегляне надолу и навън, държи се от две метални щипки. Задължително е надолу, понеже има две пластмасови уши, които пък я крепят към горната, бяла кора. При монтажа без да искам счупих едното от тези уши и сглобката не е от най- точните...
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Сега Ви трябва торкс 20, с който се сваля един самонарезен винт:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
При необходимост се развива болта, държащ колана отдолу:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Бялата кора се издърпва първо отдолу:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
После и горе:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
През процепът се изважда катарамата на колана и вече нямате кори на Б- колоната.
Сглобяването е в обратен ред, като се внимава МНОГО със щипките и пластмасовите уши- бях много щастлив, че не счупих нищо при разглобяването, но при сглобяването не се оказа точно така.Желателно е да имате силикон и стяга за прилепване за предната и задна кора отдолу, иначе няма как да станат "заводски" при счупвания. При обратното връщане на бялата пластмасова кора за по- лесно нагласете металния държач на най- ниска или най- висока позиция и пластмасовия водач на съответстващата го позиция спрямо металния.

От какво се оказа шума при мен- чак ме е срам да кажа- след пълно разглобяване на пасажерската врата и Б- колоната, помощ от приятел и каране по дупки се оказа, че не е от нито едно от двете. Отворих задната врата, повдигах я на ръка така, че клатих цялата кола и чух подобен на дразнещия звук! И първо ми дойде- да затегна пантите към купето. Речено- сторено, никакъв резултат. И в отчаянието си смазах пантите на вратата и... ами шума изчезна...
Та- при подобни звуци, първо смажете пантите, не ограничителя на вратата, а пантите!
За ограничителя мога да напиша друга тема, той си е бич на нашите французойки, ако много стърже се сваля,обезмаслява, разглобява, прешлайфа се с водна шкуртка на ръка на сухо, сглобява се, потапя се във вана с "дебело" масло и нещата значително се подобряват.
Дано съм полезен на други ентусиасти!
едит- Не е лоша идея да си изперете коланите, като сте свалили почти всичко с кофа с миещ препарат и суха кърпа- така ще омекнат и ще се прибират значително по- лесно ;)

mosferatu
 
Мнения: 58
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 2:17 pm
Местоположение: Дебелец / Велико Търново
Град: Дебелец
Кара: Peugeot 307 1,6 16V NFU TU5JP4 109hp hatchback 2002
Пол: Мъж
Телефон/и: 0893682580


Назад към 307

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nikolov_dj и 5 госта