Въпроси относно “новозакупен екземпляр”


Назад към 308



Въпроси относно “новозакупен екземпляр”

Мнениеот popchev4 » Чет Ное 08, 2018 11:56 am

Здравейте,
От няколко дни притежавам 308 2.0 Hdi и ме измъчват няколко въпроса.
1 - капакът на подлакътника е със счупена “tilt” функция и при отваряне двете части се разделят на две. Подлежи ли на ремонт или се сменя с нов?
2 - как се проверява версията на Rt4 медия и къде във Варна се предлага ъпдейт на картите до последна версия, тъй като съм с доста стари.
3 - дисплейчетата на климатика са с изгорели пиксели. Дали подлежат на ремонт?

4 - не работи клаксонът. Тествах самата тромба и се оказа, че с нея всичко е ок, просто не стига ток до нея. Предпазителя е здрав.


Извинявам се за “новобранските” въпроси, но за пръв път се сблъсквам с тази марка.
Благодаря предварително на отзовалите се!

popchev4
 
Мнения: 1
Регистриран на: Чет Ное 08, 2018 9:01 am
Град: Варна
Кара: 308 2.0 HDI
Пол: Мъж

Re: Въпроси относно “новозакупен екземпляр”

Мнениеот Undisputed » Вто Ное 13, 2018 12:09 am

Здравей и Добре дошъл.
Относно 2 ..->Menu бутона се задържа за няколко секунди и излиза допълнително меню където е описана версията на навигацията така наречена още "телематика".
3.Дисплей->пиксели които не работят пикаели.Потърси нов дисплей от някъде ,но в никкъв случай втора употреба.Втората употреба =няколко месеца работа,все пак не е нов.

Undisputed
 
Мнения: 7
Регистриран на: Нед Фев 04, 2018 12:11 am
Град: Поморие,Бургас до плажа и морето
Кара: Peugeot 407 SW 2005 2.0 HDi
Пол: Мъж
Телефон/и: +3598771370**


Назад към 308

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта