Повишен разход на масло при 207 1.6 VTI


Назад към 207



Re: Повишен разход на масло при 207 1.6 VTI

Мнениеот So » Нед Май 27, 2018 6:50 pm

So написа:... При новите автомобили гаранционно се сменяше капака на клапаните и разхода се нормализираше. Причината е в интегрирания в капака клапан за картерната вентилация.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Повишен разход на масло при 207 1.6 VTI

Мнениеот kristiyan.osev » Пон Яну 07, 2019 9:34 pm

А някой може ли да каже от къде може да се вземе и как да се различи новия капак, с който заменят и също ако не е било направено някога, дали ще мине като акция и сега?

kristiyan.osev
 
Мнения: 1
Регистриран на: Пон Яну 07, 2019 7:39 pm
Град: Sandanski
Кара: 207 1.6 GTi RC
Пол: Мъж

Re: Повишен разход на масло при 207 1.6 VTI

Мнениеот Jimy » Пон Апр 15, 2019 6:30 pm

Здравейте, колеги! Да повдигна маалко темичката.
Та така, на снимката се вижда количеството събрано моторно масло в гофрираният въздуховод преди и след интеркулера.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Разиграните ситуации са следните:
1. Освободена изцяло вентилация с директно "пускане" на вън ... за кратко и единствено за експеримента!
/вече възстановена/ - същото количество масло във въздуховода
2. Затапена както казах по-рано в темата - вентилация, т.е. шунтиран е интегрираният клапан, като единствено работи: директната връзка: глава - всмукател преди турбото! - същото количество масло във въздуховода
3. Изцяло възстановена вентилация, като всичките и траболяци са хванати и насочени към външен клапан и сепаратор от БМВ е36. - в момента е в процес на експеримент ... няма достатъчно км, за коректен извод
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Факт при мен е, че СЪС и БЕЗ картерна вентилация това количество е налично. Коментирам вентилацията, защото в БМВ средите се говори, че при неизправен клапан, разхода на масло е внушителен ... както и при нашите двигатели.
Това е без значение с принудително или атмосферно пълнене!
Друг проблем разискван, вече за турбинираните двигатели и свързан с тая вентилация е, че при повишено налягане на картерните газове се случва не добро оттичане на маслото от корпуса на турбината и съответно преминаването и във въздуховода ... тук вече не знам?!!?! Мисля, че мазането на турбото е под налягане и съответно каквото и да е картерното не може да е повече от това, което създава маслената помпа? Така аз мисля, дали съм прав обаче ... ?! :X
Аватар

Jimy
 
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Фев 04, 2014 10:48 pm
Град: Пловдив
Кара: 207 1.6 турбо
Пол: мъж

Предишна

Назад към 207

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта